mandag 7. april 2008

17 år!!!

Nå har jeg vært 17 år nesten en uke! =) Hadde en koselig feiring på dagen med lunch på go'biten med folk. Fikk endelig spist tacotalerken. Har ikke spist det på flere måneder, fordi jeg sparte det til bursdagen min. På kvelden kom Katrine og Anne-Marthe til "kakespising". Mamma prøvde å lage "verdens beste" for første gang. Det gikk sånn ganske bra. Hadde bursdagsfest på lørdag og det var kjempegøy! :)

I dag var jeg på helsestasjonen og tok tuberkuloseprøve. Samme som vi tok før vi fikk BCG-sprøyta. Den må sjekkes på torsdag, men da skal vi på klassetur, så jeg vet ikke helt hvordan det går. Håper jeg ikke må ta den på nytt! Er ikke akkurat så glad i å ta sprøyter..

Har fortsatt ikke fått vertsfamilie. Jeg prøver å ikke tenke så mye på det, men flere og flere andre begynner å få familier. Papirene mine ble sendt litt senere enn de andres til USA, så får skylde på det en stund til. AFS har lagt ut mer informasjon om reisa på nettsidene, men det var flere A4-sider, så jeg har ikke lest gjennom alt enda. Men jeg fikk med meg at det stod at vi ikke burde være så mye på datan, fordi vi ikke skulle bruke tid vi kunne bruke til å bli kjent med vertsfamilien og venner der, til å snakke med folk hjemme. Jeg skjønner jo det, og håper jeg får det til! Det kan bli vanskelig.

Ingen kommentarer: