torsdag 4. juni 2009

Summer Time in Michigan

Jeg har ikke blogget på lenge, jeg har masse viktig jeg skulle fortalt om, som prom, tur til DC og New York.. og mye annet. Men akkuratt nå skal jeg blogge om i dag, for i dag var en fantastisk dag!

Vi har allerede sommerferie, men måtte møte på skolen for senior breakfast og øving til graduation. Forkosten var festlig. Michael klaga på at maten var alt for lite å stå opp så tidlig for. haha, sucks to be that tall. Vi ga Alex graduation presangen hans, en søplebøtte som var formet som en stor frosk og somlagde froskelyder når du åpnet lokket. Leslee og Amanda fikk også presangene sine. Jeg og Dominique hadde jobba fire timer med dem på tirsdag. Det var mange små bilderammer som satsammen og vi hadde skrevet med maling på rammene. De så ganske kule ut.

Selve øvinga til graduation var kjedelig. Vi måtte vente på at alle skulle få retta på navna sine så de skulle bli sagt riktig. Det ble Mady på meg, igjen, haha.

Da vi var ferdige, rundt 10.30 dro jeg med Leslee, Pam og Amanda til Amanda's. Der hang vi en stund før vi dro til Alex. Fra Alex sykla vi til Captain Frosty's for å kjøpe is. Jeg elsker amerikansk is. Tilbake hos Alex duppa vi beina i bassenget og nøt det pene været.

Jentene dro hjem til meg. Det var bare jeg som hadde bikini, og i utgangspunktet bare jeg som skulle i bassenget. Jeg fikk dyttet både Pam, Amanda og Tyler i vannet. Leslee hoppet frivillig, og alle sammarbeida for å få Austin og Spencer i bassenget. Alle de andre ikledd shorts eller jeans. Selvfølgelig ble mobilen til Pam klissbløt.

Vi lå rundt bassenget og tørka mens vi pratet helt til sola nesten var nede. Utrolig deilig sommer dag <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Mitt navn er Aurora, og jeg reiser til USA neste sommer (altså 20010/20011 skal jeg være der)

Jeg lurte på hvor tidelig du søkte om å få reise?

Veldig morsomt og lese bloggen din forresten. Jeg får et slags inblikk i hva som venter meg. Og høres jo kjempegøy ut! =D

Hilsen Aurora!

mari sa...

Hei Aurora. Jeg søkte veldig tidlig, februar 2007, fordi jeg var veldig sikker på at jeg ville reise.

Du burde nok søke nå for å være sikker på at du får plass.

Lykke til :)
Mari