onsdag 13. august 2008

Pyttipanne

Nå sitter jeg i senga mi blandt alt jeg har tenkt til å ha med i håndbagasjen til Amerika. Kofferten og baggen er ferdig pakket. De ser veldig bra ut og, siden jeg klistret runde grønne klistremerker på dem. Mobilen og iPoden ligger på lading. Jeg er egentlig ganske så klar til å reise. Nå er det seks timer til jeg drar hjemmefra.

I kveld var jentene her for aller siste avskjed før jeg drar. Jeg avangserte med calzone i stede for pizza. Katrine hadde bakt rabarbrapai og hadde med vaniljeis. Anne-Marthe og Mona hadde lagd sjokoladekake med norske flagg, lys og hele pakka. Alt smakte utrolig bra. Vi så på polen filmen Silje og jeg ble ferdig med så sent som sist uke. Mimring ^^

Katrine spiste masse kake. Katrine spiser alltid masse kake. Ho dukker alltid opp hos meg når det er kake.. Jeg bare tuller Katrine. Det vet du. Men tusen takk for den fine scrapbooken jeg fikk av deg. Det synes at du har brukt masse tid på den. Utrolig fin er den!

Jeg må også gratulere Torgeir med dagen, for han har nemlig bursdag i dag. Gratulerer Torgeir <3



Jeg er utrolig glad i dere jenter <3 Håper jeg hører mye fra dere i løpet av året.

Ha det bra :)

Ingen kommentarer: