fredag 1. august 2008

SUMMER TIME <3

Solen steker fra den skyfri himmelen. Gradestokken i skyggen viser over 30. Sjøen er blank og det lille hintet av vind lager små bølger på overflaten..
Den siste uka har det vært fantastisk sommervær her. Har badet hver dag og jobbet med brunfargen ;P

Sist fredag dro gjengen fra skolen ++ på bowling. Det var morsom som alltid, og jeg slo Johan i bowling :D (som alltid? :P) Vi prøvde også laserworld. Det var gøy å løpe rundt i en mørk laburint og skyte de andre. Det var siste gang jeg så de fleste av folka før jeg drar. Det er skikkelig merkelig å si hade til folk for et helt år. Men det var en morsom kveld :)




Jeg har nesten gjort alt på sommerens "to do list". Var på camping med Mona, Anne-Marthe og Torgeir. Vi sov i en liten hytte midt utti skauen like ved et tjern :) Vi kjørte 4-hjulinger bort. Anne-Marthe oppdaget mine ferdigheter på motoriserte kjøretøy ;)

1 uke og 6 dager til avreise. Jeg har klart å bli syk. Great -.-