mandag 6. april 2009

1. April - meg 18 år!

Hurra for meg som fyller mitt år, ja meg vil døm gratulere.. :)
Også ble jeg endelig 18. Merkelig følelse egentlig.

Da jeg kom på skolen, ikledd min nye Norge fotballtrøye, åpnet jeg skapet mitt og der stod det en bursdagsprensang. CD'er og sjokolade. awesome! Etter første time var skapet mitt dekorert med plakater. "Norge regler verden" stod det på en av døm. Go google translator! Dominique hadde bakt kake til meg. Vi delte den rundt lunchbordet. Det var koselig. Resten av skoledagen gikk ganske vanelig. Untatt i spansken da Brittney, selvfølgelig, måtte fortelle læreren at jeg hadde bursdag og de sang for meg på spansk.

Etter skolen ringte jeg mamma og pappa og spiste salat middag jeg hadde valgt. Så var det rett på fotballkamp. Vi vant 3-0. Etter kampen feira vi bursdagen min i familien med sjokoladekake. Jeg fikk et smykke til prom kjolen min av vertsforeldrene mine :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hvordan skal du feire 17. mai?
skal du ta med norske flagg eller noe? :)

Mari sa...

Skal nok ha på meg norge trøya og synge ja vi elsker :)

Vær så snill å skriv navn når du kommenterer bloggen, så jeg vet hvem som skriver.