søndag 26. april 2009

Best birthday party ever!

Nå skal jeg fortelle alle om min fantastiske bursdagsfeiring. Fredag 3. april, første kvelden av spring break.

Kvelden begynte utrolig bra med at jeg ikke hadde fotballtrening. Jeg hadde tema for festen min i år, "Black & Pink". Jeg hadde fått trykket opp rosa t-skjorter til alle gjestene. På dem var det en hodeskalle, fordi skolemaskotten min er pirat. Hadde også gjort hele stua rosa og svart, til vertsfar og vertsbrødres forskrekkelse.

Alle gjestene kom :) Til og med Sylvia, første venninna mi her, som bor en time unna. Vi hadde masse forskjellig mat og tok mange bilder. Utpå kvelden dro vi til en "natt klubb", eller i alle fall det nærmeste man kommer når man er under 21 år i usa. Det var kjempebra!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hei!
Kor i Michigan er du utvekslingstudent?
Eg skal reise til USA til høsten, og eg kjem til Spring Lake i Michigan.

Linker deg.

Linda

Mari sa...

Jeg bor litt utenfor Ann Arbor i sør-øst Michigan.

Gled deg, Michigan er topp! (sånn sett bortifra været) =)