fredag 21. november 2008

Crazy American Sports

Jeg har trent kondisjon med noen venninner som spiller basketball noen uker, og de snakka meg til å stille opp for tryouts. Jeg klippet neglene ekstremt korte og stilte opp. Å spille en sport for skolelaget er ikke bare-bare. Tryouts var to og en halv time hard trening hver dag. Det var kondisjon, styrke og balløvelser. Jeg lærte å ta frikast riktig, litt forsvar og sånt. Vi var 16 jenter på tryout og de kunne bare ha 12 på laget. Jeg var på tryouts for varsity (det beste laget). Det meste av den uka kunne jeg så vidt gå hele dagen. Beina mine gjorde så utrolig vondt, men likevel løp jeg rundt to og en halv time etter skolen. Jeg oppdaget hut-tuben hjemme den uka(utendørs boblebad).

Vel, de måtte kutte fire jenter, og jeg var egentlig overlykkelig da jeg fant ut at jeg ikke kom med på laget. Men de spurte om jeg og ei annen ville være managere for laget, hjelpe til, være med på kamper og sånt, og det sa jeg ja til. Det blir gøy :)

Ingen kommentarer: