søndag 23. november 2008

Non Stop

Det skjer utrolig mye for tiden. Pre-pre soccer season treningen har begynt, jeg har joina 4 corners, som er en etter-skoleklubb og jeg henger rundt på basketballtreninger når jeg ikke gjør noe annet. Det er gøy å ha mye å gjøre.

Jeg har faktisk begynt med julegaveshopping. Pan, Dominique og jeg har vært å shoppa to helger på rad. Det første shoppingsenteret vi dro til er et av de største i landet. ALT for stort spør du meg. Det var masse julepynt der allerede og julemusikk over alt. Julegavehandlinga går utrolig tregt, siden ingen har kommet med noen spesielle ønsker.

Jeg har sett både James Bond på kino sist helg, og så Twilight i går. Twilight er skikkelig stort her. Så og si alle jentene på skolen leser bøkene. De er helt hysteriske. Jeg klarte så vidt å konsentrere meg på matteprøva på fredag fordi alle rundt meg snakka om Twilight.

Denna uka ble jeg publisert. Artikkelen jeg skrev for "skoleavisa" kom med. Vi har en side i den lokale avia hver uke.

Søndagene begynner tidlig her. Jeg kan velge mellom kirke og Tylers fotballkamp. Jeg drar som regel og ser påfotball. Selv om det betyr at jeg må opp en time eller to tidligere.

Nå skal jeg lissom pakke. Det er thanksgiving på torsdag. Tirsdag drar jeg med familien sør til Atlanta, Georgia for å feire med besteforeldre. Gleder meg til det. Prøver å ikke tenke alt for mye på den 10 timer lange bilturen ned dit.

Mamma, takk for non stop og sure biler :) Jeg fikk endelig bevist at norske "m&m" er myyye bedre enn amerikanske :D

Ingen kommentarer: