lørdag 1. november 2008

Halloween!!

31. oktober. En av yndlingsdagene mine :)

Rådgiverne på skolen lagde lunch for alle utvekslingsstudentene. Vi var excused fra fjerde time. Vi fikk pizza, kake og brus, jey! :D

Etter skolen dro jeg med Amanda og Alex til videobutikken for å leie film. Siden vi viste at noen i gruppa ikke ville se på alt for skumle filmer endte vi opp med "The Eye". Etter det var det rett hjem for å få på meg kostyme før Hakan kom.

Hakan hadde ikke lyst til å kle seg ut, eller han gadd ikke finne et kostyme, så jeg kledde han opp som en jente. Jeg hadde lånt kjoler, fine rosa korte kjoler. haha! Han endte opp med en rosa stroppløs kjole med en blomst på siden. Jeg sminka han, og resultatet ble egentlig veldig bra. Utrolig gøy var det i alle fall.


Litt på seks kom resten av gjengen. Det var mange bra kostymer. Callie var Dolly Duck. Vi gikk Trick or Treat rundt i nabolaget. Overraskende nok ble vi ikke lost, men det var bare på grunn av Pan. Jeg hadde alt for høye hæler, så jeg bytta sko med hakan, hans joggesko mot mine høyhæla sko :) Været var helt nydelig. Varmeste kvelden på lenge. Mange folk satt ute på trappa for å gi oss godiset.



Alle sammen endte opp hos meg og vi så på filmer. "The Eye" var grei nok. Vi satte på 1408 også, men jeg funlgte ikke med på den. Tyler kom hjem og hadde med seg en bunch til med gutter.



En utrolig bra amerikansk halloween!

Ingen kommentarer: