onsdag 25. februar 2009

Valentine's Day and Mid Winter Break

Etter skolen på fredag, (fredag den 13.) dro jeg med Amanda til Brighton for å kjøpe valentines gave. Vi brukte nesten en time på Target, leste kort og prøvde å finne et bra et. Da fant Amanda ut at ho hadde mista lommeboka si. Vi ringte rundt til folk for å høre om ho hadde glemt den igjen noe sted, men ingen fant den. Ho gikk tilbake til bilen for å lete noen ganger og. Vi brukte vesentlig mindre tid i sjokolade avdelingen enn i kort avdelingen. Amanda kjøpte Starbucks sjokolade til Alex (som jeg i ettertid hørte var veldig god og han spiste den på en dag). Jeg gikk for den tradisjonelle hjerteformede sjokoladeesken. Da vi kom tilbake til bilen fant Amanda lommeboka i sekken sin. Overaskelse :P Vi spiste middag på Taco Bell før ho kjørte meg til skolen for basketballkampen.

Valentine's Day er en big deal her. Folk pynter huset første februar med røde og rosa hjerter. Min vertsmor i alle fall. Jeg starta dagen forholdsvis tidlig. Tok en dusj og hadde egentlig tenkt til å bruke resten av dagen på å gjøre meg klar til kvelden. Men det ble det ikke noe av. Vertsbrødrene mine trengte nye klær, og værtsforeldra mine synes det er mye lettere å kjøpe klær til dem når jeg er med. De hører vist nok mer på meg :) Jeg prøvde å få Tyler til å kjøpe en stilig skjorte jeg fant, men det klarte jeg ikke. Fikk begge til å kjøpe en gitar-t-skjorte da. Veldig søte. Vertsfar bare lo av meg da jeg sa "I need more that 30 min to get pretty for tonight" da jeg stod forran spielet i butikken og ville dra hjem. Da jeg kom hjem fiksa jeg i all hast gaven, got ready og var neesten ferdig da daten stod på døra. Vi dro til Chilli's for middag. Det var stappfult, men vi måtte ikke vente så lenge. Etterpå gikk vi til kinoen. Vi endte opp med å se "the Uninvited". Det er en bra film, men jeg var fortsatt redd fra sist gang da vi hadde både sett "my bloody valentine" og "the unborn" på en kveld. Etter kinoen dro vi med Amanda og en hel gjeng hjem til Michael. Jeg lot Amanda prøve en bit av sjokoladen jeg fikk, og den var borte i løpet av kvelden. haha.

Søndag dro jeg til Austins fotballkamp. På kvelden gikk jeg på skøyter med Pam (thai), Amsan (thai), Dominique (tysk) og Hakan (Tyrkisk). Dominique og jeg hadde det kjempegøy med å så på de andre prøve. Det var ganske åpenbart at de ikke hadde gjort det før. Pam og Dominique overnatta hos meg.





Mandag dro Pam, Dominique, jeg og vertsfamilien min til Henry Ford museumet i Detroit. Der var det masse biler og sånt.

Tirsdag stod jeg på snowboard med Hakan. Det var første gangen hans, men han klarte det veldig bra. Vi gikk etter hvert opp i de større bakkene til og med :) Også var det basketballkamp på kvelden.

Ingen kommentarer: