onsdag 29. oktober 2008

paal sine hoener..lalala

I dag gjorde jeg noe jeg virkelig ikke trodde jeg skulle oppleve her i Amerika. Et kor på skolen hadde spurt meg om å lære dem å utale sangen "Pål sine høner". Haha! De skulle vist synge den på norsk i en konkurranse. Haha, så bra! Jeg ble litt forvirra av teksten da "Pål sine hønon" ?? Det var skikkelig merkelig norsk der noen steder, jeg vet ikke om det var dialekt eller gammel norsk. Det var ganske kult da, hele koret satt så interessert å hørte på da jeg uttalte alt. De skrev notater og greier. Uttalen dems var så som så. Noen hadde skikkelige problemer med å rulle r'ene. "Sprang" ble som regel til "Spedang".

Fotballavsluttninga var i dag. Hele laget var å spiste pizza, og vi fikk godis (siden det var så nærme halloween).

Det er bare to dager til Halloween. Gleder meg som en unge!

Ingen kommentarer: