tirsdag 21. oktober 2008

I guess the party's gonna last all night, we'll keep on dancing 'til the morning light

Saturday October 11 2008, Homecoming dance!

Jeg stod opp tidlig for å ordne meg. Jeg hadde frisørtime klokka to. Ho lagde en stilig hårsveis på meg med masse krøller og x antall spenner. Jeg dro hjem, tok på kjolen og sminka meg, før jeg dro til Amanda's for å ta bilder med gruppa. Gruppa som skulle spise sammen før dansen tok masse bilder på verandaen. Det ble egentlig ganske mange bra. Vi dra til Paneras og spiste. Vi var litt vell overpynta i forhold til resten av folka der, men det var bare gøy. Været var nydelig, så vi spiste ute.




Etter Panera dro vi til Vivian's, for enda mer bilder og litt krisefiksing av kjoler. Vi var der en stund, siden Vivian insisterte på å være "fashionable late".

Dansen var kjempebra. Musikken var litt ensformig, menmen. Det var gøy å se hvordan dansegulvet var inndelt. Bakerst, lengst vekk fra DC'en var "band geeks" og forran var resten. Det var ganske forskjellig hvordan de to delene av dansegulvet dansa også.



Kameraet mitt ble ødelagt ganske tidlig på kvelden, så jeg har ikke veldig mange bilder :(

Alle jentene gikk barbent. Det første de gjorde når de kom inn, var å gå å levere skoa sine i bibloteket med jakkene. Der var fotografen også, og jeg tok bilde med daten.

Dansen slutta klokka 11, og da var det after party hos meg. Det var også utrolig morsomt. Prøvde å lære en å danse sving, de lærer vistnok ingen danser på skolen her.



Utrolig morsom kveld/natt :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Utrolig fin kjole du hadde :D
Kjøp en til meg også?!?! (A)