onsdag 8. oktober 2008

Lars and the real girl

En liten oppdatering på hva som skjedde i helgen før jeg setter i gang med denna uka.

På fredag var det jentekveld "pizza and a movie". Jeg, Pam og Leslee var hos Amanda :) Vi bestilit pizza, Leslee ville ha pizza med bare ost og Amanda ville ha pizza uten ost. Utrolig nok ble vi enige. Vi så på Lars and the Real Girl. Jeg har hatt lyst til å se den leeeng. Den var kjempemorsom! Vi så også deler av Date Movie. Utrolig koselig kveld, masse prating og latter.

På lørdag skjedde det ikke stort, jeg så på fotballkampen til minstebror.

Pams bursdagsfest var på søndag. Vi var åtte stykker tror jeg og det var ti store pizzaer og en diger kake. Vi begynte å se på film, men så den aldri ferdig. Vi gikk ut og Leslee prøvde å lære oss softball. Det ble en del fotballsparking også som vanlig. Kaka var skikkelig mektig!

Jeg prøvde også kinesisk take away for første gang søndag kveld. Det var godt! :)

Tok desverre ingen bilder i helga. Må bli flinkere til det!

Ingen kommentarer: