onsdag 1. oktober 2008

Oktober!

Det er første oktober i dag! Denne måneden kommer til å bli skikkelig bra! Det er Pans bursdag, så det var kake til lunch :) Det er homecoming den 11. Gleder meg skikkelig. Jeg har bestilt billetter til Plain White t's og Panic at the Disco konserten den 23. og kan ikke vente! Også er det halloween i slutten av måneden! Vi satte ut halloween pynten i dag. Jeg syntes det var litt tidlig, men det er ikke noe jeg gjør hvert år akkuratt. Pynten hjemme kommer opp samme kvelden.

Fotballturneringen i helgen gikk ganske bra. Jeg spilte spiss av alle ting. Vi tapte en kamp og spilte uavgjort en. Jeg kunne desverre ikke spille på søndag pga. afs-orienteringa. Den var forresten kjempeartig. Jeg fikk ikke med meg mye av informasjonen vi fikk, siden noen snakket hele tiden. Etter informasjonen spilte vi fotball og amerikansk fotball. Noen av guttene prøvde å lære meg å kaste og ta imot en amerikansk fotball. Haha, jeg var ikke flink på det i hele tatt! Det var hyggelig å treffe de andre afs'erne i gruppa. Det er tre folk fra Thailand, og jeg må si at det er et skikkelig irriterende språk (siden jeg ikke skjønner noen ting av det). Det er fire tyskere i gruppa og, men de forstår jeg i alle fall hva snakker om.

Mandag og tirsdag så jeg på guttene spille fotball. Det pøsa ned og var skikkelig kaldt. Før kampen på tirsdag skle alle spillerne med vilje i søla før kampen. uhh. Lillebror skada kneet den kampen, men det ser ut som det går bra med det nå.

Ha en fint oktober måned alle sammen, jeg gleder meg!

Ingen kommentarer: