mandag 8. september 2008

American football!!

På fredag så jeg min første amrikanske fotballkamp! Jeg var med ei venninne hjem fra skolen for å se på Gossip Girl, som vi begge hadde missa for vi var på fest på mandag. Jeg prøvde amrikansk apple pie for første gang og. Det var godt :)

Vi dro til kampen tidlig for at jeg skulle får heele opplevelsen, som ho sa. Lagene kom løpende inn på banen, bandet spilte og det var masse liv. Vi stod i student seksjonen, der det var mest liv. Alle klappet og hoiet når laget vårt gjorde noe bra. Vi danset "banandansen" noe som resulterte i skvising av alle rundt. Jeg kunne veldig lite regler da jeg kom, men i løpet av kampen lærte jeg det meste. Det er en UTRLIG morsom sport! Det var et stort band som spilte i pausa og det var både pom og cheer leaders.




Skolen min vant for første gang på mange år. 10-6. Etter kampen klynga hele bandet seg opp i et hjørne ved skolen og spilte mens de dansa og hoppa rundt.

2 kommentarer:

Charlie! sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Charlie! sa...

Hej hej, Mari! Jeg savner deg masse og jeg håper at du har det kjempe fint... Jeg vil deg alt vell... men det ser ut på bloggen at du har det bra... Jeg har også skaffet med en blogg og den er: http://hundeelskern.blogspot.com/ Du kjenner meg vettu :P
Klem klem fra Silje <33
Miss Yah!!!