fredag 19. september 2008

Jentekveld.

Skolen i dag var stressende. Hadde prøve i både marketing og psychology, de to faga som er vanskligst pga. språket. Jeg hadde min første "ordentlige" kryss-av prøve. Den så ut som en tippekupong, og jeg delvis bruke den som en også.

Jeg var på kino i kveld med tre jenter fra fotballaget. Veldig koselige folk. Vi så Women, skikkelig bra og jentete film. Vi hadde popcorn som vi selv hadde tilsatt smeltet smør og salt. Jeg synes det var ganske kult at man kunne gjøre det selv, spesielt automaten det kom smeltet smør ut av, og Kari's metode med sugerør for å få det over hele, haha.

Da jeg kom hjem, var Under the Toscan sun på tv. Jeg så slutten. Det er ikke det samme uten Anne-Marthe. Dessuten var det reklamepauser flere ganger, og de hadde kuttet bort mye av filmen. Bladt annen på stranda den scena der ho sier at det er det alle amerikanske jenter tror italienske gutter sier, og hele flaggkasting greia. Teit!

Også spiste jeg is. Nam!

Ingen kommentarer: