fredag 26. september 2008

soccer and more football

Onsdag var jeg å så på laget mitt spille kamp "under the lights". De spilte på en bane med opplysning, og det er vistnok en big deal. De tapte, men det var gøy å være der. På veien dit smakte jeg min første amerikanske donut. Det var faktisk skikkelig godt! Callie og Kari vil at jeg skal prøve alt über-amerikansk.

I går, torsdag, så jeg på fotballkampen til lillebror. Det var hjemmekamp mot rivalbyen, så det var masse folk der for å se på. JV (laget lillebror er keeper for) tapte 3-0. Ti minutter etter JV er ferdig med kampen sin, begynner varsity, mot den samme skolen men mot varsity laget. Den var en skikkelig bra kamp! Den endte til slutt 0-0. Det var veldig gøy på tribunen etterhvert som det kom flere folk jeg kjente som hadde spilt den første kampen.


Bilder fra tribunen. Artig :)

I dag var det for det første en skikkelig slitsom dag på skolen. Jeg hadde en prøve og to "quizes". Var veldig glad da skoledagen endelig var slutt. I kveld var det hjemmekamp for det amerikanske fotballaget. Jeg dro selvfølgelig. Etter heiing og banandansen helt frem til pause, gikk vi ned fra tribunen og bare vanka runt og var sosiale. Det er det mange som gjør, drar på football kampene og følger ikke med på spillet i hele tatt. Det var en kjempekoselig kveld. Skolen min tapte 36-0 tror jeg.


I morgen skal jeg spille fotballturnering. Jippi!

Ingen kommentarer: