mandag 22. september 2008

Another day at PHS

Mandag. Enda en hard start på en ny lang skoleuke. Dagen startet som alle andre dager jeg har hatt spansklekser til. I gangen før skolen starter "Eduaaaardoo" *englefjes*, hehe funker hver gang. Han er utvekslingsstudent fra Mexico, og hjelper meg alltid med spanskleksene. Vi har endelig begynt med noe i matten som jeg skjønner, pythagoras. De gjør det på en annen måte her, men den er bare enda simplere. Ikke mer "slope" før neste prøve. I lunchen til Hakan hjalp han meg med matten jeg ikke forstår. Det er hyggelig å få masse hjelp, lurer på hvordan skolen hadde gått her uten dem.

I psychologitimen begynte læreren å snakke om et nytt prosjekt. Jeg var bare "what?!?!", for jeg har ikke begynt på det første prosjektet enda. Og det skal leveres i morgen fant jeg ut i dag. Så i kveld komme jeg til å laga plakat om "school psychologists". I dag hadde vi også ha fremføring i Global Issues. Jeg hadde ikke mye lyst til å prate forran klassen, spesielt siden jeg ikke viste mye om det vi hadde om. Jeg hadde kapra de to korteste avsnitta på hele plakaten. Det var vel bare tre hele setninger jeg måtte si. Vi begynte med Amanda, som sa det aller meste, så sa Hakan litt, og da han var ferdig og det var min tur, sa læreren at vi ikke hadde mer tid, og vi fikk gå. Jeg var happy!

Ingen kommentarer: